Jumaat, Januari 07, 2011

Ahmad Amri



Wahh , ini amri . Bestie aku sampai mati baii ! :) Thank ah amri , sbb bertahan kawan dgn aku smpai skrang ni ! Kau ta bosan en lepak dgn aku ? HAHHA :) Well , family kitorang ni da mcm adek beradek da doh ! Mmg best ah dapat knl kau , and then kita da kawan lama da kan kan ? HAHHA 8 Tahun baii , time aku standard 2 lagi ! And then pernah skali kita gaduh , pasal apa ntah . Biasa ah , budak budak mana tahu apa en ? HAHA :) Aku gaduh bwa pisau baii , nk tikam dgn kau punya pasal lah . Geram sbb aku kalah masa tu , aku kejar kau smpai tingkat 1 baii . Penat aku kejar kau . Kau laju sial lari HAHHA :) Ini budak mmg gyla babi best , kitorang slalu hangout sama sama . And then kitorang slalu cerita pasal awek ! HAHA :D Tapi die ni lagi okay daripada kawan aku yg lain ! Thank doh bertahan kawan dgn aku :)

Tiada ulasan: