Jumaat, Januari 07, 2011

El Razzaq



Die ni pun HOT jgak , semua awek Fuh memang TIPTOP ah en even muka dia hitam . Ingat ta ramai ka minat die ? HHAHA :D Die ni masuk air sikit mcm aku HAHAH :D Aku ingat doh kisah silam kita time sunat bersama ! HAHAHA , ngeri baii ! :) Hm , aku suka lepak dgn die dekat karaoke . Die ni lah partner aku karaoke doh ! Suara die sedap baii ! HAHA , die kata kt aku nak masuk mentor . Aku kata ah ' Masuk ah pantek , suara kau sedap baii ' And then die kata insyallah die masuk Mentor nnt . Tapi die amek Mentor Edry KRU tu . Edry KRU tu mmg idola die . Ajak , good luck yaa nnt audition . Kalau kau masuk mentor , aku sggup bwa sepanduk dari rumah aku untuk sokong kau jak ! HAHHA :) And then aku sanggup pakai sim banyk banyak semata mata nk undi kau punya pasal ! HAHHA :D Die ni pun kawan lama aku , sudah 8 tahun kan ajak kita kenal ? HAHAH :D Thank for everything Jakkkmilll ! HAHHAH

Tiada ulasan: