Khamis, Januari 06, 2011

Karaoke



Oh time ni mmg best gyla lah , sebab masa tu semua tgh badmood gyla babi . And then kitorang ta tahu nk pegy mana . Apa lagi , KARAOKE lah en . Well , kitorang ni slalu pegy karaoke . Tapi tengok keadaan lah , klu nk lepas kn tension , kitorang slalu pegy karaoke . Tapi klu mood tgh okay , lepak lepak main Play Station saja lah en HAHHAA :) Act dalam video ni bukan aku yang nyanyi , tapi kawan aku yang nyanyi . Aku cuma rakam jaa . Haaa , yang second video ni time show dekat The Store Sg Buloh . Yang ni lah kawan aku , nama die Din . Aku pggil die Pak Din , sbb saja ja gurau gurau en HAHHAA :D Suara die mmg best , aku suka gyla dgn suara die . Time ni die buat show mmg gempak gyla babi ah ! Semua orang terpikat dengan suara die , tapi aku bangga ah dapat kawan mcm die sbb pandai mnyanyi right ? Die slalu ajar aku nyanyi , tapi ta sedap mcm die . Kira nya , klu kitorang ada masa ke . Kitorang akan practise suara , thank pak din ! :)

Tiada ulasan: