Khamis, Januari 06, 2011

OMG !

OMG ! Apa aku da buat hari ni haa ? Bnyk gyla problem yang aku lalui . Knpa tiba tiba je boleh terjadi ha ? Ergh , Knapa kau bagitahu aku skrang yang kau da mula sayang dekat aku ? Kenapa ta first meet kita je kau ta bgitahu yang kau mula sayang aku ?! OMG , aku break dengan awek aku sbb kau . Aku pun sayang kauu ! Aku coup dgn gf aku semata mata untuk tutup sakit hati aku ni  bila korang berdua coup blek , itu sahaja ! Kenapa kau bagitahu skrang yang kau da mula sayang aku ?! Aku pun sayang kau , kau tahu ta ? First meet lagi aku sayang and suka kt kau ! Tapi aku cuma pendam je perasaan aku ni . Aku tanak kau tahu yang aku sayang and suka dekat kau ! Biar lah aku syok sendiri dengan kau ! Tapi dalam masa yang sama , kau pun sayang aku and mula suka kt aku ! OMG , aku terkejut bila kau luah kan perasaan kau pada aku . Kenapa sblum aku coup kau tanak bagitahu aku awal awal ?! URGH , today bnyk gyla aku bnyk buat silap kau tahu ta ? Semua ni sbb aku fikirkan pasal kau ! Aku buat kerja tadi , mmg tada mood gyla babi ah ! Customer complain pasal bnda ape ntah , and then aku termaki sebab aku tension gyla today . Aku tak tahu kenapa prangai aku jadi mcm ni , Aku rasa ni semua sbb kau ! Sbb aku terlalu fikir pasal kau , sampai mata aku bengkak sbb kau ! Aku ta tidur sehari sbb memikir kan kau ! Kau faham ta prasaan aku mcm mana Hah ?! Kau boleh biarkan aku coup dgn GF aku semata mata nak tengok aku bahagia baru kau nak bahagia kan ?! Kau cakap kau sayang aku , asl kau tergamak buat aku mcm ni Hah ?! Aku ta tergamak nak tengok kau seorang diri , and then aku ta tergamak nk buat kau sakit hati bila aku coup dgn GF aku ! Aku sayang kau tahu ta ?! Please ah , i really really need you ! But you paksa i coup dgn GF i , knapa you hah knapa ?! I ta sggup tengok you dlm keadaan mcm ni lah ! I ta sggup pun you ! Knapa you paksa i coup dgn GF i ? I tahu you sakit hati bila you dengar i da ada GF , i tatau yang you ada hati dengan i oh ! Sorry , i ingat i sorang je yang suka kt you . Tapi sebalik nya , you pun suka dekat i ! Forgive me , i ta tahu pun yang you suka and sayang dekat i ! Hm sorry sgt sgt sbb i paksa you coup dgn your bf . Sorry yaa ,

Tiada ulasan: