Sabtu, Februari 19, 2011

:-(

Walawehh , tidak boleh tidur lah . Satu hari ta tidur , badan memang rasa penat en ? Kerja je 1 hari , mana ta nya kan . Aku buat 2 kerja ni bukan apa , aku nk tolong family aku and beli apa yg aku idamkan slama tu . Iaitu KERETA <3 HAHHA Insyallah if tiada halangan lagi 2 bulan aku kluar KERETA cash HAHA :D Emak haii , ngantuk gyla doh ! Da ah satu hari ta makan , and then satu hari ta tidur . Apa kejadah nya semua ni ? Ta lama lagi muka tua lah jadi nya kan , tidur ta cukup semua . Dlm pukul 4 pagi tu mmg aku ngantuk gyla babi lah kan , smpai aku call BUBU aku mata terpejam . Tapi mulut still bergerak HAHAH sial ta aku ni ? Ta focus en bila cakap dgn GF sendiri HAHA . Time tu aku otw nk balik rumah , balik je en . Aku baru je nk buka pintu . Last skali KUNCI , Oh fucker betul lah . Da tahu aku kerja bnyk kt office tu , kenapa lah kau kunci ? Kau takut dduk sorang sorang ke abang ? HAHA , penakut ! Act today parent and abg aku lagi sorang tada . Dorang pegy kenduri , Huwaaa dorang dpt makan free . Aku ni ? Huh , satu hari ta mkn . Ta tahu lah esok dapat mkn ke ta en , if ta dapat mkn . Redha jelah kan , minum air pun cukup lah . Huh , anyway today mmg penat gyla lah kt office . Bnyk karenah customer ni , bnyk prngai berbeza . Mcm haram lah , dia ingat aku ni kuli bapak dia ? Lancau , nasib baik lah aku staff kt office . IF ta , kau pandai pandai ah buat resit payment kau sendiri . Ada je ta kene en bila aku kluar kan resit kau . Mcm sial jaaa , tapi nk buat mcm mana . Itu tugas aku kan , so terpaksa terima . Act mase tu aku tada mood nk buat kerja . Aku gaduh dgn si GENDUT sayaaaa Huwaaa , sangat sedih . Cerita pasal mati plak dia tu , sepak kang ! Da ta sayang byy lagi ah tu , sebab tu nk mati  en ? Huh , btw byy minta maaf sgt sgt tau pasal tadi . Byy bukan apa , byy bnyk kerja . And then mknan pun tada dkt rumah tu . Tada masa kot nk mkn , sorry eh ta dgr cakap baby ! :-(

Iloveyouu <3

Tiada ulasan: