Khamis, Februari 03, 2011

Pertama Kali ! :)

Pertama kali aku menyanyi kt GF aku sendiri HAHA , kelakar lah . And then pertama kali aku bergayut 7 jam ! HAHA , gyla ta ? And pertama kali aku mamai time bergayut with BABI GENDUTT <3 . Mcm bodoh jaa oh HAHHA , tapi best bergayut lama lama . Wow , bnyk cerita oh smlm . Gyla lah , ta bosan oh bergayut with BABI GENDUT SAYA<3 HAHHA :D Tapi yang ta boleh tahan tu time aku mamai tu lah , macam haram jaa . Aku main cakap je , tapi mata aku tertutup HAHHA . And then aku merepek apa ntah en kt GF aku , then die gelak . Aku pun pelik ah en , then tiba tiba aku sedar yang aku tgh in call dgn die HAHA . Bodoh sial aku ni aiyoo , bie janji takan mamai lagi eh sayang ? Heee , tapi yg ta boleh tahan tu . GF aku cakap nak ' BABY ' HAHHA , aku pelik jaa dgn die . Aku ingat die mamai ke apa en . Tiba tiba je cakap nk 'BABY' . Ta penah penah pun die say mcm tu kt aku . Pelik je aku dgn die tu . Tapi time in call tu bapak ah , best gyla HAHHA . Cerita pasal kahwin lah , pasal merisik lah . Pasal Ovrght kt rumah family aku and dia . Bapak ah HAHAH ! Tapi aku ada janji dgn die , aku akan merisik dia and then aku akan nikah dgn die OH . Ta sabar tggu hari itu OH . Woww ! Baby , bie da janji kan bie akan nikah and merisik baby right ? Kita tggu je hari itu eh sayang ? Wahh , ta sabar . Aku rasa time tu hari yang paling indah lah if aku dapat nikah and kahwin dgn dia . Gylaa lah , aku sayang kau lah sengal ! GR Iloveyouuu MUAH :-* Bie takan tggal kan baby lah if baby ta buat salah okay ? And then please lah tolong dgr cakap bie okay ? Aiyoo , susah sgt ke nk dgr ckp bie ni ? GR , and pertama kali aku smbut bufday aku dgn GF aku . Time bufday aku , aku kluar amek die dkt sunway . And then pegy ke rumah aku sebab kitorang tidur bersama HAHHA :D Tapi mlm tu ada bola . MU vs MC kot . Gempak tu HAHAH . After tgk bola , aku mahu pergi berubat . Sebab dia sakit right ? SO aku ta sggup ah tgk die sakit , sbb tu aku mahu pegy berubat untuk dia . Aku akan lalukan apa saja demi GF aku . Wow , ta sabar nya rasa nyaa HAHHA . 


Iloveyouu Zur'Ain Bte Abdul Hamid <3

Tiada ulasan: