Jumaat, Januari 07, 2011

07 01 11

OMG , aku fikir kan die ta risau pasal aku doh ! HAHHA , rupa rupa nya dia caring pasal aku en ? Wahh , terharu lah . Die risau aku bwa motor smbil bercakap dgn die , and then die tahu kn aku ta tidur 3 hari . Mungkin tiba tiba je boleh berlaku kemalangan en ? Sebab tu die risau sgt pasal aku , and then die risau mkn minum aku ta cukup . Die mmg caring gyla babi ah . Sayang kau lah ! <3 Aku mkn mmg sehari sekali je aku mkn HAHHA , tapi badan still sama mcm dulu Hee . Cuma tggi je naik nya hah Aish , but time aku nk pegy cc tu . Aku tgk ah blog die , Wahh . Aku ckp sorang sorang , ni mesti die update pasal aku ni en ? Sebab mmg sama lah , tapi bila aku tnya dia " You edit blog pasal i en tadi ? ' Die kata ' ta ah mana ada i update blog you . I tersilap lah' And then aku tnya ah skali lagi ' SUMPAH ta update blog i ? ' And then die jujur ' Yes , i update blog you ' HAHAH , mmg terharu ah baii ! :D Iloveyousomuch <3

Tiada ulasan: