Rabu, Januari 05, 2011

12 02

12 02 1994 ; Terlahir nya jejaka bernama SHAKIRIN AL-IKRAM BIN ABDUL HAMID , lahir dekat Hospital Besar Ipoh , Perak . Wahh , asal usul family aku semua PERAK baii ! HAHHAA :) Aku ada 10 orang adek beradek , tapi sekarang cuma tinggal 9 sahaja adek beradek cause seorang meninggal time lahir lagi ! :'( Aku anak yang bongsu sekali . Aku ada banyak anak buah . Ada 18 anak buah , tapi yang memalu kan . Anak buah aku paling tua pggil aku 'PAKSU' HAHHAHA , klakar right nama tu ? Aduhai , mcm mana lah dorang boleh pggil nama gelaran tu . Aku seorang yang agak pemalas , bukan pemalas selama lama nya auw , cuma seketika sahaja :D And then aku ni agak lurus bendul sedikit bila jam tepat pukul 1 pagi HAHHA :)) Tidak tahu mengapa doh , tapi aku selalu sakat orang and then suka melawak dengan orang supaya kwn kwn aku seronok berkawan dengan aku . Aku seorang amat penting kan kawan daripada diri aku sendiri , sbb kene jaga hati kawan lah kata kn ! :) Tapi hati aku siapa nk jaga ? Anjing jaga kaa ? What The Fuck sial , tapi tape lah kan . Redha je lah -,- Tiada apa-apa special tentang saya pun lah HAHHA , terima kasih membaca nya yee .

Tiada ulasan: