Rabu, Januari 05, 2011

Arwah Wafa bt Roslee And Muhammad Fariz Danial B Zulkifli ! :(

Oh hyy , bertemu kembali ! HAHA , okay lah . Tahun 2010 amat pedih buat aku sebab 4 orang kawan rapat aku meninggal kan aku di saat aku memerlukan korang semua ! First skali Arwah Wafa iaitu kaka angkat aku :'( Aku happy gyla dapat kenal dgn die . Die baik gyla gyla and gyla lah dgn aku , sampai aku kene pukul dengan abg aku die tolong urut aku . Wahh , kenangan yg manis buat aku dengan arwah . Petang sebelum die meninggal dunia , petang tu aku baru hbes tournament ragby dgn kawan kawan aku . And then time tu mmg penat gyla ah en , tiba tiba arwah pggil aku . Aku terkejut lah en , aku ingat siapa yg pggil . Then aku toleh kpla aku arah die , oh rupa nya arwah . Dan aku pergi dekat arwah , tnya kenapa kak . Ada pape ke nk kene tlong , dan arwah kata lah tada pape . Saja je pggil , sebab da lama ta jumpa kn . Kitorang ta jumpa sbb busy kn die nk SPM time tu . Takut lah ganggu , lagi satu pun time tu aku agak sombong dekat skolah kan . Aku ta suka bergaul dengan orang lain . Aku suka buat hal aku jaa HHAHAHA :) Tapi malam tu , ada orang call aku . Die kata , arwah wafa sudah meninggal . Aku mcm ta percaya ah die boleh meninggal en , aku ingat semua itu tipu jaa . Sbb aku kn rapat dgn arwah , takut takut die dgn kawan die mahu uji aku kaa en . Mana ah tahu , tiba tiba hati aku rasa lain macam , aku tanya ah . Betul ke arwah wafa meninggal . Korang jangan ah takut takut kan aku , sbb aku ni penakut sikit . Then dorang kata , betul lah klu ta percaya datang tmpt kejadian en . So aku dengan ta pakai seliparnya lari ke tmpt kejadian , aku tgk . Ya allah , arwah kaka angkat aku doh ! OMG , ta sangka semua ni boleh berlaku dengan secara tiba tiba . Aku nangis ah teresak resak , sbb ta sanggup melihat mayat arwah kaka aku sendiri . Lalu aku pun blah dari tmpt kejadian sbb aku ta boleh tengok darah , klu aku tengok darah . Aku secara automatik nya pengsan . Sbb tu aku blah , tapi pagi tu aku ta sempat ziarahi kubur arwah . Sebab masa tu aku trauma lagi kn sebab ta boleh trima arwah pegy . Tapi lama kelamaan , aku boleh trima arwah pegy . Sebab ajal die sudah sampai right ? So kita cuma redha je lah , and then yg paling sedih bagi aku sbb die meninggal dunia seminggu nak amek SPM . Kesian right ? Tapi nk buat mcm mana , ajal sudah tiba :'( Itu lah kisah menyedih kan . Hm yang sorang ni fariz name die . Oh yang ni kawan aku paling rapat gyla babi sial , mana je aku pegy mesti die ada . Kitorang ni mcm adek beradek auw . Kitorang ta pnah miss lepak thu ? HAHHA , sebab mmg best ah lepak dgn die oh . Aku slalu ejek die ' BLUR ' Cause die mmg blur pun oh . Time tu aku tnya ah , mana paok en ? (paok tu kembar die) Then die buat bodoh je , mcm 5 minit mcm tu . Die jalan sikit , and then tnya . Mana paok ? HAHHAHA , kitorang apa lagi . Bahan die cukup cukup ah , tapi aku rasa aku mcm berdosa jaa ejek die . But minta maaf ah :'( Tapi dulu kitorang pnah ah ponteng sama sama , then kene kejar dgn cikgu . HAHHA , kelam kabut kitorang lari . Nasib baik lah kitorang ni OLAHRAGA Sekolah HAHHAHA :D Sampai cikgu pun semput cari kitorang , and then kitorang pegy schl . Mesti ada buat hal , gaduh lah apa lah ini lah . Mcm mcm ah , kitorang ni jenis ta boleh dduk diam HHAHA . Tapi die lagi tua dari aku , setahun jaa ! Bukan lebih pun HAHHAA :D But ingat lagi die kata apa kt aku sebelum die nak pergi tggal kan kitorang . Die kata , weh aku nk smpan rambut mcm Justin Biebier ah . HAHAH kitorang gelak ah die cakap en , tapi mmg muka die jambu gyla sial . Sampai amoi pun minat die maa . Gyla lah , aku respect kau lah arwah fariz :) Tapi aku takan lupa kenangan aku bersama kau wahai kawan . Aku akan ingat sampai bila bila ! Kenangan tu lah yang membuat kita terus hidup . I miss you Arwah Fariz ! :'( .  hm terima kasih sebab membaca !

Tiada ulasan: