Rabu, Januari 05, 2011

29 12 2010

Oh hari yang paling bahagia HAHHAHA , time ni aku jumpa Puffyy Munchet HAHHAHA . Time tu dlm pukul 8.30 pagi mcm tu ah en . Aku call lah die en , aku ckp ah . Weh babe , bila mahu gerak ? Then die kata otw nk pegy ktm . So aku ingat die punya tmpt tu ta ah jauh dgn KL Sentral . Rupa rupa nya , perghh jauh tmpt die dgn KL Sentral ! HAHHA , so aku terpaksa ah tggu die dgn kawan aku meen and pacak . Gyla ah , lama jgak aku tggu dorang . Agak agak 2 jam mcm tu lah , fuhh gyla ah . Da ah ta tidur 2 hari suntuk , and then jumpa budak pendek tu ergh . Time tu agak nervous ah jumpa si pendek tu en , biasa lah . Baru first meet right ? HAHHAHA , tapi yg aku berbulu skali phone aku battery hbes. Oh fuck sial time tu , malang gyla doh . Da ah tggu dorang punya lama en , then battery plak hbes . Mcm haram ! HAHAHHA , time tu nasib baik lah aku pinjam phone kt orang dduk sblah aku . Aku ta knl die , then aku main cakap je . Minta tolong boleh ta ? Tolong pinjam phone kau kt aku , sbb aku nk call orang doh ! HAHHAHA , and then aku hulur ah rokok sebatang kt die . Dunhill baii , dan aku call lah meen tnya kt mana en . Die kata da smpai , aku cakap ah kt die . Aku pakai jacket hitam , pakai shades silver , pakai kasut and dahi tampal plaster . Then dorang puas cari aku , aku da kata kt dorang . Aku tggu korang kt LUAR . Bukan kt dalam MCD tu bodoh ! HAHAHAHA , dan dorang dtg kt aku senyum senyum . Aku ingat siapa ah dorang tu , sengeh sengeh mcm haram . Rasa nk terajang ada jgak , last skali meen dengan pacak sampai . Dorang cite ah dorang salah orang , HAHHAHA rupa rupa nya ada jgak dress mcm aku , sebiji baii ! HAHHAA , aku gelak ah kuat kuat en . Mmg klakar ah time tu , ta sangka ada orang sama dgn aku . Tggu dorang punya lama , aku ajak ah pegy minum . Nasib baik lah duit aku ngam ngam blanja dorang air en , HAHHAHA ! Time nk bayar tu , pacak ah ketuk bahu aku . Ckp weh , itu puffyy . Then aku usha ah , mana die baii ? Kau ni kene hempuk dengan redbull baru tahu , then die kata itu lah puffyy . Oh lahh , itu ke ? Lahh aku ingat die tu bukan ain , sbb die punya pendek die tu membuat aku fikir kan die standard 6 auw HAHHAH . Then masa tu jumpa jumpa senyum senyum dan kitorang pun beli ticket . Masa nk pegy cucuk duit kt mesin KTM tu , aku mmg nk byar en . Tapi si meen kata ta payah bayar sbb ada orang support . Wahh , mmg best ah orang support . Dan dan duit tggal brapa jaa , HAHHA Alhamdulillah lah kan ? HAHHAHA , tapi time kitorang da smpai pavi tu . Kitorang pegy jumpa kawan dorang jap , and then kitorang lepak ah kt NZ Corner tu . First aku tgk budak lelaki yg bajet bajet die handsome tu , aku rasa nk je pijak die baii . Die pandang aku mcm ta puas hati dgn aku . Aish nasib baik lah time tu aku mnyamar jadi orang sakit HAHHA Sebab apa aku buat mcm orang sakit ? Sebab aku nak tengok dorang ni kawan boleh pakai ke ta HAHHAHA :D Bukan lah minta simpati BODOH ! Cuma nk uji , HAHHAA . Tapi time dekat shisha , aku amek ah tmpt dduk aku . Then tiba tiba je si puffyy ni dduk sblah aku , aku terkejut lah kan sbb aku ta biasa dgn pompuan . HAHHA maklum lah pemalu orang nya , tapi sepanjang die dduk sblah aku . Die cite lah kes die kt aku , so aku cuma tolong die yang mana aku boleh tolong jaa . And then mcm mana ntah aku boleh terbuka cite pasal Shasha Scarlet tu . Die kata , mcm mana kenal dgn shasha haa ? Aku kata ah , dulu i pnah coup dgn shasha . Then aku kata ah , i break dgn Shasha sebab mmber i 'KHAIRIL' And then die tnya ah OMG you knl khairil ? Ex i lah , wahh . Dunia ni mmg begitu kecik HHAHAH :) And then die tnya ah sbb apa break . I break dgn shasha sebab shasha tu ex mmber i . I ta suka ex mmber i , sbb i nak jaga hati kawan punya pasal kn . Btw i'm sorry shasha lepas kn you mcm tu . Sorry sangat sangat , kitorang borak punya borak . Tiba tiba bahu puffyy ni terkene dekat aku , aku mcm terkejut ah en . Time tu nasib baik lah aku pakai shades doh , time tu aku bebas pandang orang HAHHA . Tapi aku boleh tahu , yang laki laki lepak sekali dengan kitorang tu ada hati dengan die termasuk aku skali HAHHAA ! Semua jealous je aku dgn puffy doh ! Mcm fucker je muka dorang usha aku HAHHAHA ! :) And then kitorang da penat layan shisha kitorang pegy ah TS en nak balik , beli ah ticket . Naik tangga , FUHHHHH ! Ramai nyaa , HAHHAHA . Da ah mono full gyla babi , kitorang mcm nak menangis je tggu bila lah kitorang dapat masuk . Tapi akhir nya kitorang dapat jgak masuk , sbb aku redah jaa . HAHHAHA :D Berhenti dekat KL sentral , kitorang pegy ah medan selera en . Dan dan Malaysia Lawan Indonesia plak tu . Apa lagi , baru je start aku da jerit ' GOOAAALLLL ' ! HAHHAHA , semua orang usha aku panas jaa HAHHAHA . Time tu letih gyla lah en , puffyy plak call apit ex die . Ex die kawan aku plak tu HAHHAHA , gyla ah . Mmg betul lah korang ni , ada je korang eh bila aku nk tackle pompuan Erghh . Tiba tiba puffy ketuk bahu aku . KIRIN , apit suruh overnight damansara . Aku mcm terkejut ah en , tiba tiba je si apit tu ajak overnight . Gyla ke apa kn nk bwa anak dara orang tgh malam , mmg gyla ah time tu . Rasa cuak pun ada , tapi akhir nya sudah sampai damansara . Time tu kitorang sampai agak agak dalam pukul 10.30 mcm tu lah rasa nya , time tu kitorang lepak lepak mcm orang gyla lah mlm tu . Kitorang lepak smpai subuh baii ! HAHHAHA , time tu apit dgn puffy tidur rumah apit . Aku balik rumah aku lah , takan rumah pelacur en ? HAHHAA , masa tu aku dalam perjalanan ke rumah aku . Aku baru buka pintu jaa , abg aku pggil aku . Kau pegy mana sampai satu hari suntuk ta balik rumah ? Aku ckp ah , pegy jalan jalan . Abg aku plak kata . Kepala otak kau jalan jalan smpai pagi en , and then aku fikir . Ye ta ye jgak kan , mana ada orang pegy jalan jalan smpai subuh en ? HAHHA , and then die membebel bebel dkt aku . Then aku terus terjun kt katil aku , time tu waahhhh katil baru beli en . So loncat saja lah en , and then pagi dlm pukul 10 tu . Ain msg suruh hantar die en , wahhh mata aku ni da semacam daa . Mcm amik ganja pun ada baii . HAHHAHA , gyla ah . Tapi time tu aku jealous ah tgk puffy dgn apit en , berdua duaan . Aku sorang , gyla bosan time tu ! Da ah single , HAHHA ! Then kitorang hantar ah si puffy tu , yg aku tergelak tu sbb apit cium puffy tu lah yang aku ta tahan nk gelak AHHAHHA . Mcm bengong bengong jaa , tapi time tu mmg best gyla ah . Thank apit cause blanja aku makan ! And thank untuk puffy jgak sebab teman kan i kluar , thank you sgt sgt ! 

Tiada ulasan: