Khamis, Januari 06, 2011

Salah hari lah ! :)

HAHHAHA , today aku ingat hari khamis so aku bgun lmbt ah today . And then tiba tiba emak aku kejut kan aku , membebel bebel dgn aku . Asl ta pegy solat jumaat ni ? Aku ckp Haaa hari ni hari khamis lah emak , solat jumaat esok . Then emak aku kata , kepla otak hang lah hari ni khamis . Hari ni jumaat lah , bangun bangun ! Then aku time tu memblur jap en sebab pukul 7.30 aku tidur mesti ah bgun lmbt punya en . Then tiba tiba aku tgk ah , asl semua pakai baju melayu dgn songkok ? Aku mcm hairan je lah en -,-' Then aku tgk balik date kt phone aku , OMG ! Hari jumaat lah , lahh emak asl ta kejut ayien tadi ?! Da lmbt da ni pegy solat jumaat , aduhai emak ! Then emak aku kata ah , Haaa pegy mandi skrang ! Tulah asyik balik pagi pagi , then bgun plak lmbt . Apa nk jadi ni haa hang ni ta solat jumaat ?! Semua nk kene ajar , tgk anak orang lain . Tayah kejut pun dorang da pegy solat . Yg hang ni ? Apa nk jadi ?! HAHHAHA , aku apa lagi . Amek towel and then masuk toilet sempat nyanyi kt toilet tu and then kluar je emak aku campak baju mlayu kt aku . HAHHAH , sebab marah punya pasal . Sorry emak ! Ta sgaja , ayien ingat hari ni hari khamis . Sorry bgun lmbt :')

Tiada ulasan: