Jumaat, Januari 07, 2011

Nur Aisyah Bte Mazlan



Haaa , ni dia Nur Aisyah Bte Mazlan ! Aku pggil dia SHASHA je , dia ni baik doh ! Ta curang HAHHA :) And then die ni caring orang nya . Best dapat kenal dgn die doh ! Time aku msg die , Wahh panjang nya die text . Aku ta rasa bosan bila aku text dgn die . Kadang kadang if aku ada problem aku slalu ngadu dekat die ! Tapi dia ni best lah , bila aku cerita je problem aku , dia sentiasa dengar  HAHHA , die ni EX GF aku doh ! Aku sayang sgt sgt kt die , but kita tada jodoh en ? HAHHAA :) Sorry sayang paksa you coup dgn dia . I bukan apa auw , die kan kwn i . So i ta boleh lah buat kawan i mcm tu . I ta tergamak pun nak hancur hati kawan i and you ! Masa kita coup tu , kita cuma coup 5 hari je kan ? Ta sngka sekejap gyla kita coup ! Huh :'( Tapi tape ah en , masa tu i break ada sbb kan ? You tahu sbb die apa kn ? Haaa , bab kata you lah kan . I ni mmg baik dgn kawan kawan I , I penting kan kawan daripada diri sendiri HAHHAHA ! :) Tapi thank ah even kita coup 5 hari jaa , kita happy gyla kan time tu ? Cewahh , tanak lepas kan i tu time i minta break ! HAHHA :) Btw i still sayang you lagi , i hope you kekal dgn dia kay ? And jangan gaduh gaduh lagi dengan dia , cuba berbaik dengan dia okay ? :) 

Tiada ulasan: