Jumaat, Januari 07, 2011

Noor Azwin Bte Latif


Haaa , ni Noor Azwin Bte Latif ! :) Aku pggil die Azwin Jawa HAHHA :D Die ni mmg mulut mcm minah baii . Siapa lepak dengan die mmg ta bosan doh ! Die ni satu kepala dgn aku HAHAH :D Mmg open minded ah ini budak . Aku slalu kluar dgn die , aku kluar dgn die ta pernah bosan . Mesti best gyla lepak dengan die . Hm die ni GF anak buah aku HAHHA :)) Yang aku pelik sedikit , sepatut anak buah aku yg jumpa dia kan . Ini aku plak jumpa dia . HAHHA , rugi anak buah aku ta dpt jumpa die . Die ni gyla sedikit fitri , rugi ta jumpa dia HAHHA ! Die ni da mcm adek aku sendiri da , kalau dia ada masalah . Die mesti bagitahu aku , and then aku bantu dia setakat mana aku mampu . Dia ni mmg slalu cari masalah dengan orang ! HAHHA :D Tapi best lah dapat kenal dengan die , mmg sporting gyla baii .

Tiada ulasan: