Ahad, Februari 06, 2011

OFFICE BOY ! HAHHA

Wahh , today start kerja office maa . Hee , mmg today hari ahad right ? Tapi aku ada something nak kene buat , aku kene buat assignment lah apa lah . Mcm mcm lah , pening kepla aku . Kerja office ni , tada ah penat sgt . Aku just buat assignment , register name , and printer . HAHHA , senang right ? Hee , tapi gaji mmg masyuk ah en , boleh cecah RM 1000 Wahh . Lumayan baii Hee , today aku ta berhenti buat kerja . Nasib baik lah cuma buat kerja dekat computer saja . Wahh sgt best gyla , da ah ta penat en ? Kerja dkt aircond plak tu , gaji lumayan . HAHHA , dari pada aku kerja panas panas if gaji pun mcm apa ? Nk mkn apa en ? Memang best ah kerja office . Sementara aku buat kerja office , sementara tu aku cari orang untuk join bisnes aku en . Boleh buat duit dohh ! Korang cuma bwa 4 orang , sudah dapat RM 1000 ? Lumayan ta comminsion dia ? Wahh , rugi ah korang ta buat en apa yg aku tgh buat skrang ni . Boleh masyuk baii . HAHA . Rugi korang ta join , tanpa modal . Korang boleh dapat RM 1000 ? Gyla ah , siapa nk bagi sial duit bnyk tu . Aku rasa parents korang pun ta bg RM 1000 mcm tu je , Tapi memang beruntung lah kan aku kerja office ni . Sementara tu aku buat bisnes . Insyallah if tiada halangan aku nk masuk meminang . HHAHA , msuk meminang with Zur' Ain bte Abdul Hamid . HAHHA

Tiada ulasan: