Isnin, Februari 14, 2011

12.02.2011

Wahh akhirnya sudah masuk umur aku yang ke 17 mehh ! :) Hee , happy lah . Sekarang aku sudah peringkat dewasa HAHAH :D Hm , 12.02 tu . Aku cadang kan nk cuti keje hari tu en . Tapi alang alang half day right . So aku kerjalah . Kerja punya kerja , Wahh sudah pukul 1 . Then aku balik ah rumah , kelam kabut aku nk siap kan pakaian aku for party birthday aku kan ? HAHHA , gyla ah excited gyla babi kot . Baru first time nk buat party bufday aku baii ! HAHHA , tapi alhamdullilah lah kan . Ramai lah jgak wish my bufday Wahh thank gyla siapa yang wish . Even ta penah kenal and ta penah contact HAHHA ! :D Hm , dlm pukul 2.30 tu . Aku janji lah dgn My Baby nk jumpa dia kt KL HAHHA , dia lah excited gyla kot nk jumpa aku . Aku pun excited la kan , sebab sebulan lebih kot ta jumpa dia . Rindu sama dia maa , Gyla ah . Best kot , bila aku da smpai je MONORAIL (B.B) Aku terus call dia guna public phone . Phone aku battery hbes , ta smpt nk charger . Yela kan , tada masa kot nk charger phone . Aku bukan slalu ada kt rumah pun HAHHA :) Hm oh yaa , time tu dia sorang sorang . Dia kata nk jemput aku kt BB right ? Sebab tu aku tgh deman semua , mcm FUCKER gyla suara aku . Halus je , bila bercakap aku terpaksa jerit baru dorang dgr HAHHA . Bila cakap slow slow mcm aku berbisik jaa . Dalam masa tu , My Baby ni cari lah aku . HHAHA , bapak ah . Sedih gyla dia ta nmpk aku kt tembok tu . Gyla ah , aku ingat dia cam aku doh ! Rupa rupa nya dia ta cam aku ? HAHHA , sepak dia baru tahu . Hm dia cari lah aku , and then dia perhati kan aku lama lama . HAHHA , then aku senyum lah kt dia . And then die feed back balik senyum dia kt aku HAHHA :) First dia dtg kt aku tu , dalam hati berkata ; Perghh , aku teringin gyla nk peluk dia . Rindu sangat sangat HAHA ! Tapi yang aku ta tahan tu . Aiyoo mcm haram , ta salam aku . And then terus ajak aku pergi makan . Aiyoo  Baby  ; Bila jumpa byy salam tahu ? Jangan plak ta salam ! And then kitorang pergi lah kedai makan . Aku ingat dia nk makan , mcm cibaii . Dia pergi jalan jalan dgn mmber mmber dia . Wahh , punya lah time tu dia kata lapar . Aku berbulu betul dgn dia tu . Tapi lantak dia lah kan , sama sama lapar . Aku ta makan selagi dia ta mkn kan . HHAHA :) After makan , dorang suruh aku buat plan . Sama ada snooker or shisha . Aku kata ah snooker kan , aku tanak ah shisha . Sebab aku muak tgk asap shisha . HAHHA , da plan punya plan . Dorang kata ; okay , kita pergi snooker . Kitorang pergi lah snooker , tapi dalam perjalanan tu . Aku terserempak dgn kawan lama aku . Wahh , baru sekarang aku terjumpa dia , dulu dulu punya lah susah nk jumpa HAHA . And then aku terserempak dgn dia , aku salam lah dia sebagai kawan right ? Apa lagi My Baby terus jalan straight jee , ta pandang aku langsung . Mungkin jealous or kecewa kott aku ta senyum kt dia . Orang lain aku senyum , bila time dia je bercakap aku ta senyum sebab aku ada lah sikit sikit sakit hati dgn dia sbab dia jumpa kawan laki dia . Fair right ? Sama sama sakit hati. Nvm lah , lupa kan sudahh ! Benda da lepas , ta perlu nk ungkit . Agak agak sejam lah aku bergaduh dgn dia . Bapak ah , merajuk mengila punya . HAHA , dua dua keras kepala . Semua orang tgh pening tgk kitorang . Tapi best ah dapat hangout orang yg ta pernah aku lepak . Thank you all sebab sudi datang bufday aku ! Aku hargai itu :)

Tiada ulasan: