Isnin, Februari 14, 2011

Overnight With My Baby Lover !

Wahh , time overnight tu mmg best gyla lah en . Dapat luang kan bersama dgn dia , bermanja dgn dia . Wahh , bapak ah . Impian aku akhir nya tercapai jgak nk overnight dgn dia . Wah thank gyla dkt My Baby <3 Mlm tu , Hee bapak best . HAHHA :) Aku buat drama dgn dia . Mcm mcm lah aku cerita kt dia time aku lepak dgn dia kt taman . HAHHA :) Aku cakap kt dia yang aku sayng kt dia semua en , tapi die mcm musykil lagi yang aku sayang kt dia . Geram aku , lepas tu dia kata apa ntah smpai air mata aku sendiri terjatuh . Terkejut baii , orang kedua membuat aku menangis pasal perempuan ! ERGH , ta sngka aku boleh kluar kan air mata aku sebab perempuan baii ! Sedang kan aku da cakap dgn hati aku ni , aku berjanji takan menangis sebb perempuan . Tapi dia telah berjaya membuat aku menangis sebab dia and dia telah berjaya sebab membuat aku cinta/sayang dkt dia mcm tahap nk mati ! Aku sayang kau lah babi , sumpah aku sayang kau sgt sgt ! Klu boleh , aku nk sgt jaga kau and cinta kau smpai akhir hayat aku . Kalau lah kan , kalau lah babi naik kereta ferrari HAHAH :) Hm tapi aku betul betul nk jaga kau baii , sumpah oh aku betul betul sayang kt kau start first meet and sekrang ! Wahh , kau santau aku ni doh ! Gyla ah , second time aku bercinta smpai nk mati kerana perempuan . Anyway aku rasa kau layak untuk jaga aku and cinta aku smpai kapan pun HAHHA :D Iloveyouu so much <3 Mcm mcm kita berjanji kan time mlm tu ? HAHA gyla ah , BULAN & BINTANG & AWAN yg jadi saksi janji kita . Simpan janji janji tu dalam hati sayang ! Tapi yg paling best lah kan , aku bagi dia makan cukup ! Complete , ta pernah abai kan makanan dia HAHA . Time overnight tu boleh di kata kan dalam 4 kali kitorang makan . HAHHA gyla kan kitorang ? Tapi paling aku benci gyla lah kan . Aku tertidur , and then My Lover Baby kejut kan lah aku en . Dia kata aku mamai time dia kejut kan aku ? Sampai dia gelak ah , tapi dia ada kata . Dia nk nangis bila nk kejut kan aku , yelah kan . Dia kejut kan aku mmg aku bangun , tapi aku merepek . HHAHA , pagi tu dlm pukul 8 . Kitorang pergi lah mamak right . Kawan aku nk online . Aku biar kan lah kawan aku pergi online . Aku kt kereta tgh tidur . Aku ta sangka plak GF aku jaga aku sepanjang aku tidur dekat kereta tu . HAHA , thank gyla babe ! <3 Tapi yg ta boleh tahan tu , aku salah dduk kerusi . Aku main tegur je budak tu , aku ingat kawan aku . Dari blakang mak hai mcm kawan aku sial . Sebab tu aku main tepuk je blakang dia , and then aku nk tarik je kerusi aku tgk balik muka budak tu . OMG , salah orang HAHAH . Mamai kot time tu , segan aku di buat nya HAHHA :) Pukul 12 tu aku hantar ah dia balik , smpai KL sentral pukul 2.30 Hee . Aku cakap ah kt awek aku . Balik ah pukul 3 en , dia kata okay jaa . Takut kaka dia mara . Time tu kitorang pergi medan selera dekat KL Sentral tu . Kitorang beli cake untuk smbut aku punya party bufday/valentine day/Anniversary . Wahh , dan dan je cake tu ada 3 lapis . HAHA , da lah cake tu keras . Smpai sudu palstik tu patah aku nk potong cake tu . HAHHA . Tapi mmg best lah time tu , kenangan yang aku akan ingat smpai bila bila oh . Thank sayang sebab sudi luah kan masa untuk byy . Iloveyou so much <3

P/s : Iloveyouu ZUR'AIN BTE ABDUL HAMID <3

Tiada ulasan: